הבאר - קואופרטיב באר שבע

מתוך שקוף באוהל
(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
שורה 75: שורה 75:
 
תום, מרב, גוני, שני, שלומי.
 
תום, מרב, גוני, שני, שלומי.
  
*תמונת מצב 3.12.12:
+
*תמונת מצב 8.2.13:
 +
*בעקבות מגעים עם העירייה והדירות הפתוחות - קיבלנו אישור להשתמש במקלט ברחוב בר גיורא 31
 +
*השימוש במקלט החל בתאריך זה (יום שישי, 8.2) וכלל את סידורו וחלוקת המוצרים.
 +
*הוראות הגעה למקלט: להיכנס לשביל צד מ-עברו השני של הכביש לכלבו אללוף.
 +
 
 +
שורה תחתונה: קיבלנו מקלט בשכונה ד' והוא כבר פעיל
 +
 
 +
*תמונת מצב קודמת 3.12.12:
 
נערכה פגישה חיובית עם אתי כהן מהעירייה אגף רווחה. רוצים התחייבות לחצי שנה ראשונה מצד העירייה.
 
נערכה פגישה חיובית עם אתי כהן מהעירייה אגף רווחה. רוצים התחייבות לחצי שנה ראשונה מצד העירייה.
 
אפשרויות:
 
אפשרויות:
שורה 88: שורה 95:
 
**'''זמני פתיחה:''' הצעה נכון לעכשיו דו שבועי, פעם בשבועיים.
 
**'''זמני פתיחה:''' הצעה נכון לעכשיו דו שבועי, פעם בשבועיים.
  
החלטה: כרגע יש הסכמה להתחיל עם מה שיש בדירה של אלה או אם יתקבל אישור אז אולי בבית ספר.
+
החלטה: כרגע יש הסכמה להתחיל עם מה שיש בדירה של אלה או אם יתקבל אישור אז אולי בבית ספר.
  
 
*תמונת מצב קודמת 29.10.12:  
 
*תמונת מצב קודמת 29.10.12:  
שורה 123: שורה 130:
 
**אחרי הקמה: גיוס חברים נוספים וקהל לקוחות, פרסום שותף.
 
**אחרי הקמה: גיוס חברים נוספים וקהל לקוחות, פרסום שותף.
  
*מה כבר עשינו (21.1.13)?
+
*מה כבר עשינו וקבענו (8.2.13)?
  
1. בצד שמאל ניתן לראות פלאייר במצב ראוי להדפסה ששירן הכינה.
+
1. חומר מודפס:
 +
*בצד שמאל ניתן לראות פלאייר במצב ראוי להדפסה ששירן הכינה. על ההדפסה יהיו אחראיים נכון לעכשיו צוות ספקים.
 +
*יצירת כרטיסי ביקור - באיזו צורה? אינפורמטיבית או טיזרים. לא הוחלט.
 +
*הכנת חותמות - הצעה שעלתה לצורך העברת עיקרון של פשטות וקיימות.
 +
*מגנטים - ניתן ליצור אותם מכרטיסי הביקור. דורש התגייסות של חברים נוספים לצורך איסוף המגנטים.
  
2. בסוף הדף הזה ניתן לראות קישור למצגת ולקבוצת הפייסבוק.
 
  
3. בדף הפייסבוק יש כבר 69 לייקים. יוצא פרסום חדש פעם ב-2-4 ימים. בינתיים רק נילו מפעיל את הדף. שירן הכינה באנרים עם פירות.
+
2. אינטרנט:
 +
*בסוף הדף הזה ניתן לראות קישור למצגת ולקבוצת הפייסבוק.
 +
*בדף הפייסבוק יש כבר 82 לייקים. יוצא פרסום חדש פעם ב-1-4 ימים. בינתיים רק נילו מפרסם בדף, בעזרת רעיונות ועריכה של שאר החברים.  
 +
*שירן הכינה באנרים עם פירות, שעדיין אינם רלוונטים כי אין התעסקות עם מוצרים טריים (שהתוקף שלהם קצר).
 +
*במפגש האחרון (6.2.2013) דובר על עקרונות יסוד לפרסום בפייסבוק ומה המטרה במסגרת זו:
 +
**אטרקטיבי, מדבר לקהל רחב - חברי פייסבוק אינם בהכרח חברי קואופ. מיעוט בכתב. משלב בין תוכן ספציפי של הקואופ לתוכן פחות ממוקד  (למשל מוצרים מסויימים להוסיף מתכונים)
 +
**נכון לעכשיו פרסום אחד ל-1-4 ימים. לא יותר מפעם ביום (לא להעמיס על אנשים).
 +
**זכויות יוצרים על תמונות – מקור התמונה וקישור. אתרים לתמונות חינמיות. להסתכל על ההסכמים. לקבל כללים ברורים בנושא ממי שכבר מכיר את זה - באחריות נילו. להוסיף הערות תחת פרסומים קיימים כבר עם המקור של התמונות – באחריות שי.
 +
**האם להוסיף לוגו קואופ לכל פרסום או לפחות לחלק מהפרסומים
 +
**חומרים שחובה לעלות - הראיון של שני בגלי צה"ל – באחריות אלחנן.
 +
 
 +
3. פנים אל מול פנים
 +
*כרגע בסיס ההצטרפות לקואופ הוא בעיקר בשיטת חבר מביא חבר. זה תפקיד של כל חבר באופן עקרוני. האם לעודד מודל זה בשיטת הפירמידה.
 +
*קליטת חברים חדשים - שיגיעו קודם לחוגי בית או למליאה?
 +
**באמצעות חוגי בית - מי יערוך את חוגי הבית? באיזו מתודה? אפשר התחלה בסגנון - איך אתןם הייתןם רואותים קואופ שהייתןם מקימותים? או פשוט פרונטלי עם שו"ת (שאלות ותשובות)
 +
**במסגרת המליאה - מי ידאג ל"נחיתה רכה" שלהם במליאה? אולי לחלק את המליאה לשניים ובשלב הרשון לקלוט את החדשים? אולי זה יהיה ארוך מדי?
 +
 
 +
4. על מה עדיין צריך לדבר?
 +
* לא ממש דיברנו על יעדים, למרות ש-82 חברים בקבוצת פייסבוק זה טוב בעיני. כן דיברנו על כך שבעבר הוזכר כי מספר חברי הקואופ הוא מוגבל ואין טעם להגדיל אותו באופן שכבר לא תהיה היכרות אישית בין חברים (נניח לכל היותר 100 בתים).
 +
*לא דיברנו על שקיפות באמצעות "שקוף באוהל". צריך לדבר בפגישה הבאה.
 +
*לא קבענו פרק זמן עד הפגישה הבאה.
 +
 
  
 
===בחירת ספקים===
 
===בחירת ספקים===
שורה 147: שורה 178:
  
 
4. להשיג מידע מ-קואופים קודמים: סינגור קהילתי וקמה.
 
4. להשיג מידע מ-קואופים קודמים: סינגור קהילתי וקמה.
 +
 +
*עדכון אחרון ב-צל הזמנה ראשונה (9.2.13)
 +
1. ההזמנה בוצעה באמצעות תבליני מימון (עסק באר שבעי), דבש ושמן זית ממשק פתורה (ליד קרית גת) וטחינה ממפעל טחינה בקרית מלאכי.
 +
2. ההזמנה נעשה מראש באמצעות פירסום טופס למילוי לחברים. ( המעוניינים בטופס מוזמנים לפנות למייל של הקואופ: habeercoop@gmail.com )
 +
3. הוזמנו רק מוצרים שהחברים ביקשו בטפסים לפחות 40% מהמינימום הנדרש לביצוע הזמנה (למשל אם המינימום הוא 10 קילו, וכל החברים יחד הזמינו לפחות 4
 +
4. הדד-ליין להגשת טופס היה יום שני (21.1.13), ההזמנה הייתה צפויה לצאת ביום שלישי תאריך 22.1.13 והתעכבה בשל התארגנות מחדש בתבליני מימון.
 +
5. המוצרים הועברו ב8.2 למקלט בבר-גיורא 31 והחלה מכירתם.
 +
6. על כל מוצר נכתב המחיר בו הוא נקנה עבור הקבוצה, והמחיר בו הוא נמכר לקבוצה (למרות שזה נכתב, רוב החברים לא ראו והתייחסו לזה).
 +
7. כ-32 איש מילאו את הטופס
 +
קילו אז המוצר הוזמן.
 +
8.רשימת המוצרים שהוזמנו:
 +
 +
'''כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!'''
 +
'''כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!'''
 +
'''כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!'''
 +
'''כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!'''
 +
'''כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!'''
 +
 +
ההזמנה התבצעה מעסקים מקומיים והתקבלה באיחור קל.
  
 
*מה נעשה והוסכם עד כה (3.12.12)?
 
*מה נעשה והוסכם עד כה (3.12.12)?
שורה 153: שורה 203:
 
3. כנראה צריך להגיע לספקים הפרטניים באופן אישי אבל אולי אפשר גם להסתמך על כך שהם יעברו בבאר שבע. 
 
3. כנראה צריך להגיע לספקים הפרטניים באופן אישי אבל אולי אפשר גם להסתמך על כך שהם יעברו בבאר שבע. 
 
4. צריך לשכלל את העלויות והזמן להגיע לספקים הפרטניים.
 
4. צריך לשכלל את העלויות והזמן להגיע לספקים הפרטניים.
 
*עדכון אחרון לקראת הזמנה ראשונה (21.1.13)
 
1. ההזמנה תצא באמצעות תבליני מימון (עסק באר שבעי), דבש ושמן זית ממשק פתורה (ליד קרית גת) וטחינה ממפעל טחינה בקרית מלאכי.
 
2. פורסם טופס למילוי. המעוניינים בטופס מוזמנים לפנות למייל של הקואופ: habeercoop@gmail.com
 
3. הדד-ליין להגשת טופס הוא יום שני (21.1.13), ההזמנה צפויה לצאת ביום שלישי תאריך 22.1.13
 
  
  

גרסה מתאריך 08:05, 9 בפברואר 2013

קואופרטיב "הבאר" נמצא בתהליכי הקמה כבר תקופה ארוכה, 
הרכישה הראשונה מיועדת להתרחש במהלך חודש דצמבר, מאחר וכבר נמצא מקום זמני לאיחסון.
HaBeerLogo.jpg

תוכן עניינים

תחילה קישורים חשובים

תקנון

מטרות הקואופרטיב השכונתי

1. הקואופרטיב יאפשר הוזלת עלויות המחייה והוצאות "הקניות" בפרט בבאר-שבע לחברים בקואופרטיב, דרך רכישה משותפת של סל מוצרים.

2. הקואופרטיב יישאף לגדול תמידית, אך במסגרת אשר תאפשר את המשך אופיו הקהילתי. הקואופרטיב ישאף להיות בית ולשמש כמודל לכל קבוצות נוספות אשר יבקשו להתאחד במסגרת קואופרטיבית.

3. הקואופרטיב יהיה מקום מפגש אנושי המקיים חיי קהילה – תרבות, מפגש, למידה ושיחה.

4. הקואופרטיב מבקש ליצור אלטרנטיבה לתרבות הצריכה ולעודד תודעה צרכנית מפותחת ואקטיבית.

5. יצירת קהילה תומכת וסולידרית אשר תהווה גשר וצוהר לקשרים קהילתיים נוספים

עקרונות מנחים

1. הקואופרטיב פונה לכל אדם, ללא הבדל דת, גזע, מין ולאום המוכן לקחת על עצמו את החובות והזכויות הכרוכות בחברות. שאיפה מרכזית היא שמגוון החברים בקואופרטיב יהיה הטרוגני ככל האפשר.

2. הקואופרטיב יתנהל באופן דמוקרטי, הנותן מקום שווה לכל אחד מחבריו – להצביע, להיבחר, להתבטא, להשפיע ולקחת אחריות

3. הקואופרטיב יתנהל באופן אוטונומי על-ידי חבריו, ולא יהיה תלוי בגורמים חיצוניים ובעלי אינטרסים שונים.

4. שקיפות ושיתוף בנוגע להתנהלות הכלכלית והתפעולית של הקואופרטיב וכן בנוגע למקורות וטיב המוצרים.

5. הקואופרטיב ישאף לאפשר המזון הטוב, המזין והטבעי ביותר השומר על מחיר "שפוי" והוגן. סל הקניות לא ינותק מצורכי הצרכנים, זאת על מנת שהקואופרטיב יהווה אטרקטיבי למס' נרחב של אנשים.

התנהלות שוטפת

הערה: אין שימוש במילה "מנייה" מסיבות משפטיות, ולכן נעשה שימוש במושג "יחידת חברות".

1. הקואופרטיב יערוך מפגשים לשם עדכונים, הצגת ספקים חדשים, תחזוק וארגון המערך וקבלת החלטות, לכל הפחות אחת לרבעון.

2. בהצטרפות לקואופרטיב ישלם החבר/ה 100 ש"ח ("יחידת חברות") לצורכי תפעול שוטף וביסוס הקואופרטיב, אשר לא יוחזרו עם עזיבת הקואופרטיב (ההערה עדיין לא רלוונטית...ודמי פיקדון על סך מאה שקלים אשר יילקחו במידה והוזמן מזון אשר לא נלקח). "יחידת החברות" איננה סחירה, אך ניתנת להעברה, כך שאם מבקש אדם לעזוב את הקואופרטיב, הוא רשאי להעביר את "יחידת החברות" לאדם אחר המבקש להצטרף.

3. חברי הקואופרטיב ייקחו חלק בתורנויות שוטפות- מקסימום ארבע שעות חודשיות.

4. לצורך קיום הקואופרטיב יוטלו תוספת עלות ממחזור הקנייה לפי צרכים כלכלים. כל שינוי יוחלט על ידי הועד המנהל בהתאם לערכי הקואופרטיב ומטרתיו- שמירה על מחירים אטרקטיבים.

5. במידה ויהיו לקואופרטיב רווחים, בסוף כל שנה קלנדרית אסיפת החברים תחליט כיצד להשקיע את הכסף- בין אם למטרות התרחבות הקואופרטיב ובין אם במטרות חברתיות שימצאו החברים לנכון. בכל מקרה, לא יחולקו הרווחים כדיווידנדים לחברים.

6. פירוק הקואופרטיב- הקואופרטיב יפורק בהסכמת 2/3 מחבריו, ונכסיו, באם יהיו כאלה, יושקעו בהתארגנות חברתית אחרת כפי שיוחלט בישיבת החברים.

7. חברות בקואופרטיב- חבר קואופרטיב יוגדר מי ששילם את דמי החברות ("יחידת חברות") וכן מבצע את התורנות החודשית, או לחילופין דואג שאדם אחר מהחברים יחליף אותו בחובותיו. בהחלטות של אסיפת החברים- כל "יחידת חברות" מהווה קול אחד, כך שגם אם אותו משק בית בעל מספר נפשות חולק "יחידת חברות" אחת, הצבעתו תיספר רק כאדם אחד (כלל האנשים במשק הבית רשאים להשתתף בדיון, אולם במידה ותהיה הצבעה, היא תיספר רק פעם אחת). עם זאת, ומבלי לגרוע מן האמור לעיל, חלוקת יחידת החברות לא חלה על תורניות, כך שכל אדם במשק הבית החבר מצופה לקחת חלק בתורנויות החודשיות.

8. (סעיף שעדיין לא רלוונטי...על מזמין המוצרים לבוא, לאסוף מוצריו ולשלם במועד שנקבע. המזמין יחויב בכל מוצר שהוזמן גם אם לא נלקח ולא נשמר למועד אחר עקב התיישנות).

הערות

סעיפים שמודגשים - רלוונטי לשלב 3 (קביעת המודל היומיומי של הקואופרטיב) במידה ונחליט ללכת על מודל הזמנה מראש, הם יהיו חלק מהתקנון. במידה ולא- הם מיותרים.

הצעה לשינוי בתקנון – דמי חבר (3.12.12)

 החלטה: העלאת סכום דמי החברות ל-100 שקלים. כולל שינוי תקנון וכלים פרסומיים (מצגת, פייסבוק, שקוף באוהל, פלאייר)

תמונת מצב

כללי

קואופרטיב הבאר התחיל להתגלגל לפני כמה חודשים ע"י קבוצה מצומצמת של פעילים, במטרה לייצר מסגרת קהילתית שתאפשר רכישה משותפת של מוצרי מזון בריאים והוגנים ובכך לאפשר אורח חיים שהוא זול, בריא, שאינו מנצל ואינו הורס את הסביבה. חברים מקהילת "שיח" משתתפים ומלווים את הקמת הקואופ. מימון ראשוני לקואופרטיב בסך 8500 ניתן ע"י דיקנאט הסטודנטים לעידוד יוזמות חברתיות, בינתיים התקבל מימון נוסף ע"י קרן שח"ף- קרן לפיתוח קהילות משימתיות. מבחינת עבודה שנעשתה- נלמדו מודלים שונים של קואופרטיבים ברחבי הארץ, נכתבו תקנון ורשימת מצרכים התחלתית (מצורפים), נכתבה רשימת ציוד שיש לקנות וכן הערכת מחיר עבורו, נוצרו קשרים עם קואופרטיבים ברחבי הארץ.

מבחינת עבודה שצריכה להיעשות עד לפתיחת הקואופרטיב (תאריך יעד- דצמבר) יש שלוש משימות עיקריות ולצורך כך הורכבו צוותים:

!הערה: לא כולם חייבים להיות חברים בצוותים.

מקום

תום, מרב, גוני, שני, שלומי.

שורה תחתונה: קיבלנו מקלט בשכונה ד' והוא כבר פעיל

נערכה פגישה חיובית עם אתי כהן מהעירייה אגף רווחה. רוצים התחייבות לחצי שנה ראשונה מצד העירייה. אפשרויות:

החלטה: כרגע יש הסכמה להתחיל עם מה שיש בדירה של אלה או אם יתקבל אישור אז אולי בבית ספר.

אולי המשימה הקשה ביותר. מאחר ואנחנו לא רוצים לקחת דמי חברות גבוהים, אנחנו מחפשים מקום שלא נצטרך לשלם עבורו. דורש כרגע סעיקר לנסות לעבוד מול העירייה. המקום צריך להיות ראוי לשמש גם כמחסן למזון וגם כמקום מפגש וקיום אירועים חברתיים. קיים הרעיון של מקלט עירוני, יש שיח עם העירייה בנוגע לכך. אפשרות נוספת שעלתה היא לקבל איזה מחסן ולשפץ אותו, ואפשרות שלישית היא לפנות לוועד בית של בניין ולהציע לו שנשפץ להם את המקלט בתמורה לשימוש בו לטובת הקואופרטיב. אם למישהו יש רעיון למקום, או דרך להשיג מקום, הוא בהחלט מוזמן לפנות אלינו.

1. הדרישות ממקום: גודל (?), מיקום (איזור שכונה ב, דרום ד).

2. להתעקש מול העירייה או להציב דד-ליין

3. התייחסות לכך שזוהי קהילת צעירים – אולי לפנות לעירייה דרך סטארט-אפ.

4. תיתכן אפשרות של שיתוף מול "צומח בדרום" ע"י פיצול גיאוגרפי – סניף רינגלבלום – מכירת מוצרים אורגניים, סניף ב' או ה' – מרכז קהילתי ושאר מוצרים.

שיווק

SecondFlyer.jpg

נילו, שי, אלחנן, כנרת, יעל, שירן

כאמור המטרה היא לגייס חברים וקונים נוספים תוך כדי פנייה לאוכלוסיה מגוונת (גם סטודנטים, גם באר-שבעים).

1. גיוס חברים נוספים, יצירת תשתית של מתעניינים לשלב הבא, זאת ע"י

2. פרסום באינטרנט: הקמת דף פייסבוק ופרסום פוסטים מתאימים ותדירים, הקמת אתר אינטרנט, דף ויקי (כבר קיים).

3. הכנת חומר שיווקי: פלאיירים מ-כמה סוגים שפונים לאוכלוסיות שונות. מציאת נקודה לדגש פרסומי עבור כל אוכ'. מצגת שיווק.

1. חומר מודפס:


2. אינטרנט:

3. פנים אל מול פנים

4. על מה עדיין צריך לדבר?


בחירת ספקים

ורד, מיכאל, אלה, גלעד

מתוך ההיכרות עם קואופרטיבים נוספים, אספנו מספרי טלפון של מספר ספקים, וכבר כעת מוטל על הצוות האחראי לברר מחירים מול הספקים/חקלאים ולבחור את הזולים, אך גם עם עדיפות למי שמספק תוצרת ישירות מהחקלאי, וכזה שאפשר לסמוך עליו שאורגני הוא אכן אורגני ופייר טרייד הוא אכן פייר טרייד. כמו כן, אם מישהו מכיר חקלאים שירצו לספק מוצרים (ביצי חופש?) ישירות ללא תיווך של ספק- הוא בהחלט מוזמן להפנות אותם אלינו, זה יהיה נהדר אם נוכל לוותר לחלוטין על תיווך של ספק.

1. לאסוף מ-ספקים סוגי מזון ומחירים. 

2. לברר פרטים: חקלאי עצמאי, פייר טרייד, אורגני. 

3. ניהול מו"מ ראשוני.

4. להשיג מידע מ-קואופים קודמים: סינגור קהילתי וקמה.

1. ההזמנה בוצעה באמצעות תבליני מימון (עסק באר שבעי), דבש ושמן זית ממשק פתורה (ליד קרית גת) וטחינה ממפעל טחינה בקרית מלאכי. 2. ההזמנה נעשה מראש באמצעות פירסום טופס למילוי לחברים. ( המעוניינים בטופס מוזמנים לפנות למייל של הקואופ: habeercoop@gmail.com ) 3. הוזמנו רק מוצרים שהחברים ביקשו בטפסים לפחות 40% מהמינימום הנדרש לביצוע הזמנה (למשל אם המינימום הוא 10 קילו, וכל החברים יחד הזמינו לפחות 4 4. הדד-ליין להגשת טופס היה יום שני (21.1.13), ההזמנה הייתה צפויה לצאת ביום שלישי תאריך 22.1.13 והתעכבה בשל התארגנות מחדש בתבליני מימון. 5. המוצרים הועברו ב8.2 למקלט בבר-גיורא 31 והחלה מכירתם. 6. על כל מוצר נכתב המחיר בו הוא נקנה עבור הקבוצה, והמחיר בו הוא נמכר לקבוצה (למרות שזה נכתב, רוב החברים לא ראו והתייחסו לזה). 7. כ-32 איש מילאו את הטופס קילו אז המוצר הוזמן. 8.רשימת המוצרים שהוזמנו:

כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!

כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!
כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!
כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!
כאן להוסיף טבלה עם רשימת המוצרים כולל מחירים!
ההזמנה התבצעה מעסקים מקומיים והתקבלה באיחור קל.

1. הרצל ביבי, הכי זול – מוצרים יבשים. (אפשר להוסיף לסל קניות של שדה בוקר ורינגלבלום). לבדוק את המקור ממנו הגיעו המוצרים. 2. שמן זית, קמחים, טחינה – מחקלאים פרטיים בישובים מהסביבה. 3. כנראה צריך להגיע לספקים הפרטניים באופן אישי אבל אולי אפשר גם להסתמך על כך שהם יעברו בבאר שבע.  4. צריך לשכלל את העלויות והזמן להגיע לספקים הפרטניים.


קביעת המודל היומיומי של הקואופרטיב

יש לקיים ישיבה בה נחליט כיצד תתנהל הרכישה בקואופרטיב, כאשר במרחב הקואופרטיבי קיימים שני מודלים עיקריים.

ניהול

החלטה: כנראה שעדיף להתחיל עם העמותה תור במדבר כי יש לנו אמון בהם אחרי שנגדל לבדוק את האגודה השיתופית.

מצב תקציבי

1. 8500 שקל מ"התאחדות הסטודנטים"

2. 25000 שקל מ"קרן שח"ף" לקהילות.

3. היערכות תקציבים: מינימום 20 משקי בית – יחידת חברות 100 ש"ח = 2000 ש"ח.

4. קיימות כלכלית (דורש רווח מינימלי) – תוספת 8% מהמחיר (לחישוב גס, הטווח הוא בין 5%-15%), הערכה של 200 שקל בחודש למשל בית = 3600 שקל

תקציב שנה א' = בערך 39000 שקל

שיתופי פעולה

1. מוקד לביטחון תזונתי - טרם סוכמה צורת שיתוף הפעולה.

2. באר שובע – השתתפות בהזמנות, וגם אפשרות לעתיד לספק מקום למכירת מנות מוכנות שמגיעות משם.

3. דובר על שיתוף פעולה עם "צומח בדרום" ברמת הקנייה המשותפת לכל הפחות.

רשימת קניות התחלתית

הערה: בחינת סל המוצרים- שימו לב שבשלב זה לא הוכנסו לסל מוצרים שמתקלקלים מהר כגון פירות, ירקות ומוצרי חלב, לפחות עד שנלמד איך לנהל את הרכישות בצורה טובה

ציוד שצריך

עדכונים שותפים בנושאים שונים נכון ליום הפגישה 29.10

1. דד-ליין להגשת הצעות מהצוותים – עד הפגישה הבאה 3.12 (במקום 19.11 במקור)

2. אפשרות לקורס בתשלום. תיאום מול קואופ "בשותף" בירושלים (טלאל) – שלושה מפגשים בימי שישי. דורש 4 אנשים ומעלה.

3. להעביר לכולם אחרי הישיבה: סיכום ישיבה, תקנון, רשימת צוותים, תוכניה של המפגש במלק"ש, תוכניה של קורס קואופים

!תיאום הפגישה הבאה דרך דודל במהלך חודש דצמבר

ראו גם

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים