מאוחדות למען שינוי עולמי - 15 באוקטובר
(←צרכים למשבצות לפי סוגים) |
(←צרכים למרחבים ציבוריים (לא משבצת ספציפית)) |
||
שורה 27: | שורה 27: | ||
==צוות משאבים== | ==צוות משאבים== | ||
+ | === צוות משאבים -סטטוס יום רביעי בבוקר - לפני הפקה === | ||
+ | תקציב ורכש | ||
+ | |||
+ | {|class="wikitable" | ||
+ | !סעיף | ||
+ | !עלות | ||
+ | !ספק | ||
+ | !מי שילם ואיך | ||
+ | !הערה | ||
+ | |- | ||
+ | |שיווק: דפוס | ||
+ | |1200 כולל מע"מ | ||
+ | |אפי דפוס | ||
+ | |לא שולם, החשבונית אצלהם עדיין | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |ציוד וחומרים: מתחם אומנים ושילוט | ||
+ | |390 כולל | ||
+ | |ארטא | ||
+ | |עדי באשראי. חשבונית אצל עדי | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |ציוד וחומרים: מתחם ילדים | ||
+ | |עד 250 | ||
+ | |לא ידוע | ||
+ | |צביה | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |ציוד וחומ-רים: גנרטור+דלק | ||
+ | |1000 ש"ח | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |ציוד וחומרים: חולצות | ||
+ | |3200 ש"ח | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |הקרנה: 2 מסכי הקרנה | ||
+ | |1200 + מע"מ | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |מזון | ||
+ | |500 פיתות | ||
+ | |3500 ש"ח | ||
+ | |- | ||
+ | |שולחנות מתקפלים | ||
+ | |לפחות 5 | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |סוכות | ||
+ | |1 מצפון, 1 מזכירות, 1 ילדים | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |סרטי סימון | ||
+ | | | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | מהמחסן | ||
+ | ------- | ||
+ | * 2 ניאונים | ||
+ | * כל ציוד החשמל | ||
+ | * 5 לוחות מחיקים | ||
+ | * | ||
+ | |||
+ | |||
+ | לדבר עם בנצ' | ||
+ | ----- | ||
+ | * סוכות השאלה מול רכישה | ||
+ | * שולחנות השאלה מול רכישה | ||
+ | * תאורה השאלה מול רכישה | ||
+ | |||
=== צרכים למרחבים ציבוריים (לא משבצת ספציפית) === | === צרכים למרחבים ציבוריים (לא משבצת ספציפית) === | ||
* תאורה למתחם האירוע | * תאורה למתחם האירוע |
גרסה מתאריך 09:29, 12 באוקטובר 2011
תוכן עניינים |
כללי
הפקת האירוע
מיפת האירוע
צוות קשרי ממשל
רכז: ברוך אורן
עדכון 6/10
- ברוך היה במרחב לב תל אביב למו"מ על הבקשה שלנו.
- דודי מלכא, מפקד הסיור של מרחב לב תל אביב ידון בבקשה ביום ראשון. בנתיים ישנן כמה הערות:
- נכון לעכשיו מאושר לנו רק בית אריאלה ושאול המלך. להרגע - יש הסבר: לא הצלחנו לשכנע מדוע להשית על הציבור חסימה של כיכר המדינה. המשטרה טוענת שכל אירוע בכיכר הכולל יותר מ-500 אישה יגרום לחסימת כבישים מסביב לכיכר, והמשמעות היא חסימה של איזור נרחב בעיר. אם אין לנו 20,000 אישה באירוע, הם ממש מתנגדים לחסימת האיזור. כתחליף - מציעים את כיכר בית אריאלה ואת רח' שאול המלך, ביחד (כלומר, רח' שאול המלך כשהוא סגור לתנועה). הכוונה היא שבית אריאלה יהיה עבורינו בין השעות 10:00-23:00, וכביש שאול המלך יהיה סגור עבורנו בין השעות 15:00-23:00. לדעתי עם קצת מאמץ אפשר לבקש שיסגרו את שאול המלך כבר משעה 06:00 בבוקר. בכל מקרה הדיון יתקיים ביום ראשון בבוקר או מתי שנכין את החומרים.
- יש להכין מפה מסודרת של המתחמים והמשבצות, על מפה של בית אריאלה ועל מפה של כיכר המדינה. זה כדי לשכנע שדרוש לנו המרחב וסגירת הכביש.
- לא הצלחנו לשכנע מדוע האירוע נמשך כל כך הרבה זמן. מומלץ להכין לוח זמנים מדוייק של המשבצות כדי להשמע יותר רציניות.
- חניית לילה תתאפשר בחוף הים. אפשר גם לנסות לבקש בפארק הירקון אבל יהיה מומלץ יותר להגיע לים.
- בכל מקרה הצעדות לא יאושרו במרחב לב תל אביב, מבלי להציג 3 בקשות מקבילות שמוגשות למרחב גלילות עבור הצעדה מהצפון, מרחב דן לגבי הצעדה ממזרח, ומרחב יפתח לגבי הצעדה מיפו. עופר - האם יש נתונים ברורים לגבי הצעידות? כמות אנשות, שעת התחלה וסיום, האם ישנות בתל אביב בין שישי לשבת וכו'?
עדכון 5/10
- בישיבת צוות מרכז + הפקה - 5/10 - עדי.
- ברוך אמר שיש תאורה בכיכר, צריך לבדוק עד כמה היא אפקטיבית. אם נרצה תאורה למתחמים, צריך להזמין בנפרד.
- לדור יש חברה עם בית קפה בכיכר, אפשר יהיה להשתמש בתשתית שלהם, צריך לסגור את זה מולם!!!
עדכון 2/10
- בשיחה בין ברוך, גיא שמיר ואיה שושן הוחלט כי מדובר על היקף של 15 משבצות פעילות שקיימות בצוות תוכן היום. כלומר, להיערך לאירוע בקנה מידה שחסום ע"י 40-50 משבצות במקביל. לנפח כזה מתאימים גם גן התקווה, גם גן המשולש, גם גן צ'ארלס קלור וגם פארק הירקון. ההעדפה לנגישות תחבורתית הורידה את צ'ארלס קלור והתקווה, וההעדפה למסר מחאתי בולט משאירה את כיכר המדינה כאופציה המועדפת.
- ברוך יגיש היום או מחר טפסים למשטרה בנידון. מי שמעוניינת להיות חתומה על האירוע מוזמן/ת להיות בקשר עם ברוך.
- בשיחה עם דור ויאיר עלו הנקודות הבאות שצריך לשים אליהם לב -
ביטוחים (צוות הפקה- לבדוק אם יש צורך), אישורי משטרה, מחסומים (תלוי מקום), אבטחה נוספת על משטרת האירוע (אם יש צורך), קשר, עמדות אינטרנט (או ראוטרים- אם האירוע יהיה עם הרבה אנשים ייתכן ולא תהייה גישת אינטרנט לנטסטיק/דרך הפלאפון ויש צורך באינטרנט גם לטוויטר וגם לסטרימינג), אישורים ונוכחות של מכבי אש ומד"א, בדיקת ספונסרים "שקופים" (לא מסחריים ולא עם פרסומות) לטובת מימון/אמצעים.
צוות משאבים
צוות משאבים -סטטוס יום רביעי בבוקר - לפני הפקה
תקציב ורכש
סעיף | עלות | ספק | מי שילם ואיך | הערה | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שיווק: דפוס | 1200 כולל מע"מ | אפי דפוס | לא שולם, החשבונית אצלהם עדיין | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ציוד וחומרים: מתחם אומנים ושילוט | 390 כולל | ארטא | עדי באשראי. חשבונית אצל עדי | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ציוד וחומרים: מתחם ילדים | עד 250 | לא ידוע | צביה | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ציוד וחומ-רים: גנרטור+דלק | 1000 ש"ח | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ציוד וחומרים: חולצות | 3200 ש"ח | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
הקרנה: 2 מסכי הקרנה | 1200 + מע"מ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מזון | 500 פיתות | 3500 ש"ח | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שולחנות מתקפלים | לפחות 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סוכות | 1 מצפון, 1 מזכירות, 1 ילדים | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סרטי סימון |
מהמחסן
צרכים למרחבים ציבוריים (לא משבצת ספציפית)
צרכים למשבצות לפי סוגים
מכתב ממירב אלדן, שבת 1/10בידוריות אם לא מגפון, פודיום\ ארגזי ירקות ירוקים, חבית (להייד פארק), אפשר לבקש מחייק במות? או אולי מאגודות הסטודנטים? 3 דיבוריות\ מיקרופונים למעגלי דיון תאורה לכל אזור הארוע הגנה מפני הגשם, שיהיה בהיכון למקרה של גשם, לכל מתחמי הארוע (תלוי בתחזית) מסך, מקרן, מחשב (לטוויטר + שיחות וידאו עם חול)- X2 4 מגברים (למתחם ג'מים) + מיקרופון+כבל לחיבור בין המיקרופון לאחד המגברים מגהפונים לצוות המארגן של הארוע 3 סנדות +3 בזנטים +חוט שרוף או מגלוון (מתחם תערוכה) מחצלות (למתחם אקולוגי) סרט סימון + הגברה (לאספה הגדולה) |