מגמה ירוקה - דוגמא ליישום דמוקרטיה אקטיביסטית

מתוך שקוף באוהל
גרסה מתאריך 15:09, 14 בינואר 2014 מאת 109.67.112.192 (שיחה)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

זהו דף הקשור ליוזמת דמוקרטיה אקטיביסטית. דפים נוספים הקשורים ליוזמה ניתן למצא כאן.

לפגישה אנו מכינים דוגמאות ליישום של הקואופ בקבוצות: 1. ארגון חברתי ארצי - כמו מגמה ירוקה, עם תאים מקומיים, צוות מתאם ומוביל ארצי, ונציגים המנהלים את העמותה.

תוכן עניינים

מפגש 5/1/2014

-מטרות -קצת תכלס

ידע שיש הדרך לשלב עוד אנשים.


המטרה שלנו היא להכניס את המערכות לארגונים טכנולוגית ואנושית. מבחינת דינמיקה. ולמצא את האנשים שזה מעניין אותם.

צרכים של אלי.

  1. רעיונות מדליקים לפעילויות. חסר מעיין ספריית רעיונות. עם מתכונים.
  2. איך מתקשרים. יש פייסוש וואטסאפ פגישות מיילים אסמס. מה המאפיינים של כל כלי תקשורת. אבל חסר לי את הbest practices לטובת הדברים הללו. למשל אם אני צריך להפיץ הודעה במולטיקאסט. לשלוח אסמס ששלחתי מייל..
  3. כמה אני משתף. איך להמנע מלהציף במיילים. היום יש בעלי תפקידים שהם יוצרים גרעין. ויש את התפוצה של הפעילים מתעניינים. ואז יש לשתף בגרעין, לשתף בפעילים, לשתף בנאטו.
  4. קבלת החלטות. שרשור במייל. כי פורום רכזים פיזי יש פעם בשישה שבועות.

שקיפות מול סיווג

הכל פתוח. זה נורא מחייב לפעילים. וזה נורא שקוף למשטרה.

יתרנות השימוש בניהול משותף כדוגמת Drupal `Project אליו אנו מכוונים


יש בזה משהו שדורש בשלב הראשון אנרגיה כדי להכניס את זה. כי האנשים פחות אוהבים שמזיזים להם את הגבינה.

יתרונות השימוש בקשר אירגוני כדוגמת CiviCRM שאנו מכוונים אליו

-ייבוא וטיוב מידע -לאפיין את העמודות -איפיון פילוחים -תרגום -לבחור פלטפורמה -דיוור ישיר. 11K -שמירת מידע, שרת.

-טלמרקטינג -ניהול תאים -מערך דוברות


תובנות מהפגישה של יום א 5 ינואר 2014 במשרדי מגמה ירוקה

משתתפות/ים אלי בריף, שי קנוהל, ברוך אורן, יונתן בכר

דמוקרטיה אקטיביסטית

פגישה ראשונית כדאי להתחיל בשיחה על מעגלי הפעילות, להתייחס למעגלי והכובעים של הפעילותים באירגון, ועל פערי התקשורת והמידע בתהליך הדמוקרטי-אקטיביסטי. רק אז להבין או להתכונן יותר למיקוד לפערים ספציפיים, ולפתרונות ולתהליכים שחברותי דמוקרטיה אקטיביסטית מציעים - כדי לגשר עליהם.


פגישה על הטמעת CRM במשרדי מגמה ירוקה יום א 12 ינואר 2014

משתתפות/ים שי קנוהל, ברוך אורן, יונתן בכר, איתן בורקט (יו"ר משותף - מגמה ירוקה)

מגמה ירוקה במעבר למימון עצמי. תקציב ומימון זה תפקיד התא ארצי-מנכ"ל באישור וביקורת ועד מנהל בנו מערכת טלמרקטינג ממוקד למתעניינים/משתתפותים בפעילויות מגמה. “מערך קהילה תומכת"- 'הבאזרים' – התומכים קבוע בממוצע 20 ש"ח בחודש

מיטל מנהלת “מערך קהילה תומכת", יושבת מול אקסלים, ומתקשרת לאנשים קהל אחד הוא הרשימות הקיימות 2000, מתוכם בערך 1000 שהיו מעורבים בפועל. קהל חדש מגיע מעצומות שהתאים יוצרים

למה crm? 1. צריכים פילוח חכם שיתאים לאירועים אקטואלים: אירוע תח"צ באשדוד = פילוח תושבי אשדוד, פילוח עניין בתח"צ


(איתן: בדקנו פעם את vTiger - אבולוציה של sugarcrm)

2. בשלבים הבאים רוצים להכניס crm לחלקים אחרים בארגון דוברות, תאים, וכו


שאלות: האם חשבו על נגישות של התאים בשטח, באירועים של התאים לcrm?

האם חשבו על מימון על ידי התאים, או מרקטינג בלי טלפון?

ת: בעולם אוטופי – כן. כיום לא מיינדד לכך, הם באקטיביזם. היסטורית לא מדברים במגמה על כסף, והיה קשה לגייס מאנשים. מהלך החשיבה ושינוי השפה נעשה במודעות לכך - 'באזרים'

מה מצב המודעות לשווה כסף, לכישורים, לזמן התנדבות, ליכולת לגייס מהקהילה משאבים ולתעד ולהעריך אותם?


האם חשבו על הרחבת בניית התקציב לתאים/רכזים?

ניהול משימות אתר מגמה מבוסס דרופל חלק מהרכזים עובדים טכנולוגיה, חלק גדול לא

אותנו מעניין הקשר בין אנשים ואיך טכנולוגיה עוזרת להם. מתי משתלב בעבודה.

קרן סמואל סבררג – טלמרקטינג אידאולוגי, crm

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים