פטריאון
מתוך שקוף באוהל
(הבדלים בין גרסאות)
(יצירת דף עם התוכן "patreaon פטריאון הוא פלטפורמה המאפשרת ליוצריםות לנהל מערכת יחסים עם קהילה של תומכים אשר משלמי...") |
(←איך עושים) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
patreaon פטריאון הוא פלטפורמה המאפשרת ליוצריםות לנהל מערכת יחסים עם קהילה של תומכים אשר משלמים להם 1$ או יותר מדי חודש. | patreaon פטריאון הוא פלטפורמה המאפשרת ליוצריםות לנהל מערכת יחסים עם קהילה של תומכים אשר משלמים להם 1$ או יותר מדי חודש. | ||
+ | |||
+ | =חמשת סוגי התשורות בפטריאון= | ||
+ | [https://blog.patreon.com/patreon-reward-ideas מתוך: 5 רעיונות לתשורות פטריאון שאת/ה יכול/ה לתת לאוהדיםות שלך היום] | ||
+ | # Access/insight | ||
+ | # Engagement | ||
+ | # Fan recognition | ||
+ | # Digital bonuses | ||
+ | # Physical goods | ||
=איך עושים= | =איך עושים= |
גרסה מתאריך 08:46, 10 במרץ 2019
patreaon פטריאון הוא פלטפורמה המאפשרת ליוצריםות לנהל מערכת יחסים עם קהילה של תומכים אשר משלמים להם 1$ או יותר מדי חודש.
תוכן עניינים |
חמשת סוגי התשורות בפטריאון
מתוך: 5 רעיונות לתשורות פטריאון שאת/ה יכול/ה לתת לאוהדיםות שלך היום
- Access/insight
- Engagement
- Fan recognition
- Digital bonuses
- Physical goods
איך עושים
ניהול שיווק
- יצירת תוכנית שיווקית: ניתוח מתחרים, ניתוח פרסונות, זהות מותג
- שימוש במדיה חברתית לקידום הפטריאון שלך בלי להיות צ'יזי: שחרר הצצות תוך-כדי, תן פוסט על השלמת הפרויקט, שחרר הצצות לחיים שלך כיוצר, פרסם רק מה שקשור לעסק שלך, זה בסדר לבקש-זכור גם לתת, כלול הצעה לפעולה בסוף כל פוסט-אבל בניסוח אותנתי, תן לאוהדים במה, פרגן לקולגות, היה בן אדם
- שחרר הצעות מיוחדות
ניהול מדעי
- 6 ניסויים שתוכל לערוך כדי למדוד את הצמיחה שלך בפטריאון - מאמר המבוסס על שימוש בנתונים באסטרטגיה היצירתית שלך - ההרצאה של Maura Church and Hayley Rosenblum - מאורה היא מנהלת המידע בפטריאון והיילי היא רכזת המידע של האמנית אמאנדה פאלמר].