פטריאון
מתוך שקוף באוהל
patreaon פטריאון הוא פלטפורמה המאפשרת ליוצריםות לנהל מערכת יחסים עם קהילה של תומכים אשר משלמים להם 1$ או יותר מדי חודש.
תוכן עניינים |
חמשת סוגי התשורות בפטריאון
מתוך: 5 רעיונות לתשורות פטריאון שאת/ה יכול/ה לתת לאוהדיםות שלך היום
- Access/insight
- Engagement
- Fan recognition
- Digital bonuses
- Physical goods
איך עושים
ניהול שיווק
- יצירת תוכנית שיווקית: ניתוח מתחרים, ניתוח פרסונות, זהות מותג
- שימוש במדיה חברתית לקידום הפטריאון שלך בלי להיות צ'יזי: שחרר הצצות תוך-כדי, תן פוסט על השלמת הפרויקט, שחרר הצצות לחיים שלך כיוצר, פרסם רק מה שקשור לעסק שלך, זה בסדר לבקש-זכור גם לתת, כלול הצעה לפעולה בסוף כל פוסט-אבל בניסוח אותנתי, תן לאוהדים במה, פרגן לקולגות, היה בן אדם
- שחרר הצעות מיוחדות
ניהול מדעי
- 6 ניסויים שתוכל לערוך כדי למדוד את הצמיחה שלך בפטריאון - מאמר המבוסס על שימוש בנתונים באסטרטגיה היצירתית שלך - ההרצאה של Maura Church and Hayley Rosenblum - מאורה היא מנהלת המידע בפטריאון והיילי היא רכזת המידע של האמנית אמאנדה פאלמר].