רוגלות למעקב גולשים

מתוך שקוף באוהל
גרסה מתאריך 09:00, 25 בפברואר 2014 מאת ברוך אורן (שיחה | תרומות)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

למה צריך את זה?

בתחום השיווק באינטרנט - אופטימיזציית CRO או Conversion Rate Optimization או פשוט - שיפור יחס המרה - היא תהליך יצירת חוויה למבקר בדף נחיתה אשר משפרת את הסיכויים להפוך מבקרים ללקוחות. לצורך חקר הביצועים של דפי נחיתה ודפי אינטרנט בכלל, יש צורך לעקוב אחרי המבקרים.

איך עובדים המעקבים?

בדרך כלל מושתלים script tag בראש העמוד אותו אתה צופה, כך שברגע טעינת העמוד, הדפדפן שולח פינגים לכל מיני שרתי ענן, ומביא מהם רוגלות-javascript למעקב אחרי השימוש שלך באתר. ניהול הscript tags מבוצע באמצעות מערכת לניהול תגיות. הסבר מקיף על מהו ניהול תגיות

שם וקישורית האם קודפתוח? מה הריגול מה הערך העסקי כיצד נחסום?
Google Analytics סגור מעקב אחרי כניסות לאתר, סוגי מכשירים ומערכות הפעלה בשימוש, ומסלולי הניווט באתר
Simpli.fi סגור מעקב אחרי מידע-לא-סדור (unstrucured data) של משתמשים ברחבי הרשת - ברשותם מידע מעקבי אחרי 600 מיליון משתמשים]
Kiss סגור מעקב אחרי לקוחות באתרי מסחר אלקטרוני
Evidon סגור שירותי מעקב, מניעת מעקב וייעוץ לתאימות-אתרים לתקני הגנת פרטיות ברחבי העולם
MOZ סגור מעקב אחרי התייחסויות למותג שלך ברשת וכמות העוקבים (followers) אחרייך
piwik פתוח
כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים