מפלגת העם: אפיון קוי המפלגה בשבועיים הקרובים

מתוך שקוף באוהל
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

מסמך זה מתייחס למפלגת העם.

תוכן עניינים

מאיפה אנחנו באים

איפה אנחנו היום. מהי מטרת הפעילות הפרסומית - האם מדובר במוצר חדש או בחידוש של מוצר קיים, האם יש מתחרה חדש בקטגוריה ועוד. חלק זה בבריף צריך להיות קצר וקולע כדי להיכנס לאווירת הבריף.

היום אנחנו בערך 20-30 איש. מדובר במוצר לא מוכר (מפלגת העם) אשר בוחרת בדרך מהפכנית וחדשנית - דמוקרטיה נזילה וישירה.

בשוק המפלגות: יש דחיסות ותחרות חריפה.

בקטגוריית מפלגות ישירות ונזילות: אין תחרות. אף מפלגה לא פונה לכיוון הזה.

בקטגוריית מפלגות מחאה חברתית: יש כמה וכמה מתחרים. העבודה עם שמולי ושפיר. ארץ חדשה עם חג'ג'. גם מרץ, חדש ואחרות משדרות על תדר המחאה.

תמצית המותג

אם נעצור היום אדם ברחוב ונשאל מה הוא חושב על מותג מסוים במשפט אחד - תשובתו היא תמצית המותג. זהו סיכום מזוכך, כותרת אשר משקפת את מהות המותג כפי שנגלית באמצעות: מחקר, ראיונות, לקוחות ועוד.

אנחנו העם!!!! אנחנו אני ואתה - בואו הצטרפו אלינו- לבחירה ישירה בקוד פתוח!!!

ימין ושמאל - ביחד צועדים למכולת ולבנקים!!!

לאן רוצים להגיע

היעד המיצובי - מה נרצה שיאמרו על המותג לאחר הקמפיין ומהי הטריטוריה המבודלת של המותג אותה אנו מחפשים, ושמהווה חלק מהאסטרטגיה השיווקית והפרסומית.

מפלגת העם היא הסיכוי היחיד שלנו לשינוי משמעותי בשיטה הכלכלית, בשיטת המשטר, ביוקר המחיה שלנו כאן.

מהו תפקיד הפרסום

תדמית? מודעות? מכירה? יעדים מכירתיים, כמותיים, תפיסתיים? חשוב לזהות יעד אחד בלבד להתמקדות על מנת שהקריאטיב יטפל בו.

בשלב זה (שבועיים ראשונים) יעד הפרסום היחידי הוא שכנוע להצטרף לפעילות במפלגה. מבחינה כמותית אנחנו מדברים על חיבור 300-400 איש/ה לפעילות במפלגה.

קהל היעד

הקבוצה הטבעית של הצרכנים למותג או לקטגוריה. כדי להגדיר נכון את קהל היעד, יש למצוא את קהל היעד הקונספטואלי - הכוונה להגדרה שמכילה הרבה מעבר לפרופילים סוציודמוגרפיים או פונקציונאליים. זו הגדרה שבעצם "מחייה" את קהל היעד, ומאפשרת לצוות הקריאטיב להרגיש שהם יודעים מי האנשים האלה, ומה מניע אותם.

קריאה לכל אותם אזרחים, שזכויותיהם נרמסו (בערך כולנו) נפגעתם מהבנקים? מתהליכי הוצל"פ ? גם זכויותיכם נרמסו ע"י ב.לאומי? ואו ע"י חברות ותאגידים מסחרים? אם גם אתם - "זכיתם" לשלם פי 3 על האוכל שלכם כי יש בישראל קרטלים ומונופולים בתחום המזון? עם גם לכם יש "בעייה" עם מחירי הדיור - אז כנראה שמקומכם איתנו אז, סיפרו לנו שהכלכלה שלנו חזקה- קונטרה- מובטלים וכו' אז, סיפרו לנו שמחירי הסחורות עלו- ולכן המזון מתייקר- צילום סיפרו לנו, שאם נלמד באקדמיה (כי תיכון לא מספיק) נוכל להתפרנס בכבוד? סיפרו לנו- שהחשמל- נורא יקר- יש חשמל חינם! וכו'.......

מה קהל היעד רוצה

התשוקה הכי רלוונטית, הצורך, התקווה או הפחד של קבוצת היעד, אשר אליהם המותג יכול לפנות. בחלק זה יש לחפש את הרצון העיקרי המייצג את התועלת הרגשית האמוציונאלית ביותר שקהל היעד יכול לקבל מהמותג. בריף טוב ימצא צורך אמוציונאלי שיוצא מתוך התכונות הפונקציונאליות של המוצר.

קהל היעד רוצה תקווה שיש סיכוי לשנות משהו במציאות המזעזעת בישראל של היום.

איך המותג עונה לצורך

התפקיד הספציפי שהמותג משחק בכדי לספק את הרצון העיקרי של קבוצת היעד.

נותן תקווה שאפשר לשנות.

מה צריך להכין

המדיות הרצויות- סרט/שילוט/מודעה/תשדיר רדיו/אינטרנט. המדיות נבחרות על פי שיקולי תקציב אך יש גם שיקולי קריאטיב שיכולים להשפיע בחירת מדיה זו או אחרת בהתאם למסר הפרסומי.

צריך לאתר ולשבת עם צוות קריאייטיב - כי אחרת לא נוכל להתקדם.

לבצע במקביל קריאה לכל מתפקד סרטון, קמפיין מרפסות, הדפסת חולצות וכדומה. - שווה לשקול פרסום. אחרי ישיבת קריאייטיב והכנה ראשונית.

הנחיות מסוימות

בקשות מלקוח/ אילוצים/ דגשים.

מציאת אנשי קריאייטיב- ועריכת וידאו- יותר מדחוף!!!! לשים דגש- על הבטחות פשוטות אותן ניתן לממש!!! סרטי הסברה ברוח התסריטים שהוצעו !!!

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים