קואופ טפסים - ספקי התקשורת

מתוך שקוף באוהל
(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(חשיפה ופרסום)
(חשיפה ופרסום)
שורה 37: שורה 37:
  
 
כך גם תעודדו עוד רבים לחשיפה ושיתוף ותפעלו לחברה יוזמת וסולידרית.
 
כך גם תעודדו עוד רבים לחשיפה ושיתוף ותפעלו לחברה יוזמת וסולידרית.
התחילו בלשתף חברים ומכרים, שתפו בפייסבוק על הקיר שלכם, על הדף של הספק השירות בו מדובר, ושל גורמים ציבוריים ודפי תלונות צרכנים.
+
התחילו בלשתף חברים ומכרים, שתפו בפייסבוק על הקיר שלכם, על הדף של ספק השירות בו מדובר, ושל גורמים ציבוריים ודפי תלונות צרכנים.
 
כדאי גם לשתף לעיתונאים ובלוגרים.
 
כדאי גם לשתף לעיתונאים ובלוגרים.
  

גרסה מתאריך 06:03, 10 בינואר 2014

זהו דף הקשור ליוזמת קואופרטיב טפסים - רשת הגנה מהבירוקרטיה. דפים נוספים הקשורים ליוזמה ניתן למצוא כאן.

תוכן עניינים

ספקי התקשורת: כבלים, לוויין, אינטרנט, סלולר, טלפון

פעילות בנושאי ספקי התקשורת

כאן כדאי להוסיף קישור למקרה שלכם - לדף בפייסבוק, מסמך, או עדיף לדף כאן באתר שקוף באוהל:

איך מדברותים עם ספקי התקשורת?

כמה שפחות. בדרך כלל כדאי להמנע מלדבר עם מי שמנותק ומנתק את עצמו מכל אחריות לתוצאות מה שהוא מייצג או מוכר/ת. ובזאת מדובר ברוב נציגי המכירות ושימור הלקוחות של ספקי השירות הגדולים.

אבל כשבכל זאת צריך, הראו להם שאתןם רציניות: פנו והגיבו רק בכתב, ואם צריך תגובה מהירה אז בפקס או מייל.

כדאי לשמור על המכתבים באופן מסודר, הכונן של גוגל עוזר בתיוק, ולשם כדאי גם לסרוק פקסים ומכתבים שלא נשלחו אלקטרונית. אפשר לסרוק באמצעות הטלפון עם CamScanner.

אם אין לכןם פקס (ולמי עוד יש?), אפשר להשתמש בשירותים חינמיים לשליחת מסמכים דרך הרשת כמו פרי פקס.


כשתתכתבו במקום לשוחח, יהיה לכןם ברור למה מתכוונים, מתי, המספרים יהיו על הדף, וכך כל תנאי העסקאות והפרטים הטכניים. גם תוכלו להתיעץ בקלות ובנחת עם חברותים, לשתף בפייסבוק, ועם מומחים, וכמובן עם החברותים כאן בקואופ הטפסים.

העתקים

את המכתבים כדאי תמיד לסיים ברשימת העתקים ארוכה, גם אם אתןם לא באמת מתכוונות/ים לשלוח לכולם את העתק. זה מותיר רושם שעוד גורמים בעלי סמכות וידע מודעים לנושא ושאתןם לא לבד. מומלץ לכתב בפועל את הגורמים האלו, לעיתים המקרה שלכם יעניין אותם, או יסייע בהמשך התהליך. חלקם אולי לא יגיבו, אבל ממבקר המדינה תקבלו תמיד מכתב קטן ולקוני :-):

חשיפה ופרסום

כדאי מאוד להתגבר על התסכול והבושה, לפרסם את המקרה שלכןם, ולהפוך אותו לציבורי. זה יקל עליכןם להתמודד, יוריד את הלחץ האישי, ויעודד חברים לתמוך ולעזור. כמו כן, החברות הגדולות ובמיוחד משרדי יחסי הציבור שלהן, לא אוהבים שהכביסה המלוכלכת שלהן נחשפת בציבור, ואם תגיעו לפרסום נרחב, גם בפייסבוק, יתכן ויפעלו לטיפול זריז במקרה שלכם על מנת להשתיקו.

כך גם תעודדו עוד רבים לחשיפה ושיתוף ותפעלו לחברה יוזמת וסולידרית. התחילו בלשתף חברים ומכרים, שתפו בפייסבוק על הקיר שלכם, על הדף של ספק השירות בו מדובר, ושל גורמים ציבוריים ודפי תלונות צרכנים. כדאי גם לשתף לעיתונאים ובלוגרים.

איך מתנתקים?

כדאי להכיר את תיקון 23 לחוק הגנת הצרכן - ביטול עסקה מתמשכת הקובע מספר תקנות, ובינהן שאפשר להתנתק בקלות וחד צדדית מספקי שירות מתמשך, ללא שיחה טלפונית עם החברה, או אישורה המקדים.

אתר נתק

החברותים באתר נתק, הרימו את הכפפה ומאפשרים לנו להתנתק סופית בכמה לחיצות כפתור, ולקבל אישור על כך למייל. מומלץ להשתמש בשירותי האתר: https://netek.co.il/

(באתר נתק מרוויחים אם אתם בוחרים לבקש להצעות מהמתחרים בזמן מילוי טופס הניתוק, אבל אתם לא חייבים לבקש הצעות שכאלו, אז כולם מבסוטים)

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים