קואופ טפסים - ספקי התקשורת

מתוך שקוף באוהל
(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(העתקים)
(אתר נתק)
 
(20 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 4: שורה 4:
  
  
==פעילות של חברותים בברשת בנושאי ספקי התקשורת==
+
==פעילות בנושאי ספקי התקשורת==
 
כאן כדאי להוסיף קישור למקרה שלכם - לדף בפייסבוק, מסמך, או עדיף לדף כאן באתר שקוף באוהל:
 
כאן כדאי להוסיף קישור למקרה שלכם - לדף בפייסבוק, מסמך, או עדיף לדף כאן באתר שקוף באוהל:
 
+
*
 
+
*
 +
*
 +
*
  
 
==איך מדברותים עם ספקי התקשורת?==
 
==איך מדברותים עם ספקי התקשורת?==
שורה 14: שורה 16:
  
 
אבל כשבכל זאת צריך, הראו להם שאתןם רציניות: פנו והגיבו רק בכתב, ואם צריך תגובה מהירה אז בפקס או מייל.
 
אבל כשבכל זאת צריך, הראו להם שאתןם רציניות: פנו והגיבו רק בכתב, ואם צריך תגובה מהירה אז בפקס או מייל.
 +
 +
[http://www.xn----9hcbajix2gfiog.co.il/חברות-תקשורת/ פרטי קשר - כתובות מייל, מספרי פקס וטלפון של ספקי התקשורת]
  
 
כדאי לשמור על המכתבים באופן מסודר, [https://drive.google.com/שירות הכונן של גוגל] עוזר בתיוק, ולשם כדאי גם לסרוק פקסים ומכתבים שלא נשלחו אלקטרונית. אפשר לסרוק באמצעות הטלפון עם [https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner CamScanner].
 
כדאי לשמור על המכתבים באופן מסודר, [https://drive.google.com/שירות הכונן של גוגל] עוזר בתיוק, ולשם כדאי גם לסרוק פקסים ומכתבים שלא נשלחו אלקטרונית. אפשר לסרוק באמצעות הטלפון עם [https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner CamScanner].
שורה 20: שורה 24:
  
  
כשתתדברו בכתב, יהיה לכןם ברור על מה מדברים, המספרים יהיו על הדף, וכך כל תנאי העסקאות. גם תוכלו להתיעץ בקלות ובנחת עם חברותים, לשתף בפייסבוק, ועם מומחים, וכמובן עם החברותים כאן בקואופ הטפסים.
+
כשתתכתבו במקום לשוחח, יהיה לכןם ברור למה מתכוונים, מתי, המספרים יהיו על הדף, וכך כל תנאי העסקאות והפרטים הטכניים. גם תוכלו להתיעץ בקלות ובנחת עם חברותים, לשתף בפייסבוק, ועם מומחים, וכמובן עם החברותים כאן בקואופ הטפסים.
  
*לא כדאי לדבר עם נציגי מכירות, שימור מכירות ומנהלים של חברות כאלו או עורכי הדין שלהםן. לא פנים מול פנים ולא בטלפון. זכרו: הם מקבלים שכר כדי להטעות אותך.
+
*לא כדאי לשוחח עם נציגי המכירות, שימור הלקוחות ומנהלים בחברות הללו, ובמיוחד לא עם עורכי הדין שלהםן. לא פנים מול פנים ולא בטלפון. זכרו: הם מקבלים שכר כדי להטעות אותך.
  
 
===העתקים===
 
===העתקים===
את המכתבים כדאי תמיד לסיים ברשימת העתקים ארוכה, גם אם אתן לא באמת מתכוונים לשלוח לכולם את העתק. זה מותיר רושם שעוד גורמים בעלי סמכות וידע מודעים לנושא ושאתן לא לבד.
+
את המכתבים כדאי תמיד לסיים ברשימת העתקים ארוכה. זה מותיר רושם שעוד גורמים בעלי סמכות וידע מודעים לנושא ושאתןם לא לבד.
 
מומלץ לכתב בפועל את הגורמים האלו, לעיתים המקרה שלכם יעניין אותם, או יסייע בהמשך התהליך. חלקם אולי לא יגיבו, אבל ממבקר המדינה תקבלו תמיד מכתב קטן ולקוני :-):
 
מומלץ לכתב בפועל את הגורמים האלו, לעיתים המקרה שלכם יעניין אותם, או יסייע בהמשך התהליך. חלקם אולי לא יגיבו, אבל ממבקר המדינה תקבלו תמיד מכתב קטן ולקוני :-):
 
*העתקים לעורך דין (גם אם הוא לא מייצג אותך, או לא באמת שלחת לו העתק :-) )
 
*העתקים לעורך דין (גם אם הוא לא מייצג אותך, או לא באמת שלחת לו העתק :-) )
*לרגולטור שאחראי על תחום הפעילות של נותן השירות (המפקח מטעם הממשלה) - במקרה זה נציב פניות הציבור במשרד התקשורת: http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx,
+
*לרגולטור שאחראי על תחום הפעילות של נותן השירות (המפקח מטעם הממשלה) - במקרה זה [http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx נציב פניות הציבור] במשרד התקשורת
*לרגולטור שאחרי על הגנת הצרכנים: הרשות להגנת הצרכן במשרד הכלכלה: http://www.moital.gov.il/NR/exeres/3AFA407D-D5BD-42B3-867B-6F798A323264.htm  
+
*לרגולטור שאחרי על הגנת הצרכנים: [http://www.moital.gov.il/NR/exeres/3AFA407D-D5BD-42B3-867B-6F798A323264.htm הרשות להגנת הצרכן] במשרד הכלכלה
*לרגולטור הכללי: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
+
*לרגולטור הכללי: [http://www.mevaker.gov.il/sites/Ombudsman/ComplaintToMevaker/Pages/default.aspx משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור]
*שאר גופים ציבוריים ועמותות רלוונטיים - למשל:  המועצה הישראלית לצרכנות (חברה ממשלתית)
+
*שאר גופים ציבוריים ועמותות רלוונטיים - למשל:  [http://www.consumers.org.il/category/complaint-form המועצה הישראלית לצרכנות] (חברה ממשלתית)
 
*וכמובן [[קואופרטיב טפסים - רשת הגנה מהבירוקרטיה]].
 
*וכמובן [[קואופרטיב טפסים - רשת הגנה מהבירוקרטיה]].
  
==חשיפה ופרסום==
+
'''כדאי להוסיף את רשימת העתקים בסוף המכתב, גם אם אתןם לא מתכוונות/ים לשלוח לכולם, או אין לכם אפשרות כרגע. זה לא פוגע מבחינתכם, אבל נותן את רושם הרצינות בכל מקרה'''
כדאי מאוד להתגבר על התסכול והבושה, לפרסם את המקרה שלכן, ולהפוך אותו לציבורי. זה יקל עליכם להתמודד, יוריד את הלחץ האישי, ועודד חברים לתמוך ולעזור.
+
כמו כן, החברות הגדולות ובמיוחד משרדי יחסי הציבור שלהן, לא אוהבים שהעסקים המלוכלכים שלהן נחשפים בציבור, ויתכן ויפעלו לטיפול זריז במקרה שלכם על מנת להשתיקו.
+
 
+
כך גם תעודדו עוד רבים לחשיפה ושיתוף ותגבירו התנהגות צרכנית יוזמת וסולידרית.
+
התחילו בלשתף חברים ומכרים, שתפו בפייסבוק על הקיר שלכם, על הדף של הספק השירות בו מדובר, ושל גורמים ציבוריים ודפי תלונות צרכנים.
+
כדאי גם לשתף לעיתונאים ובלוגרים.
+
 
+
  
 
==איך מתנתקים?==
 
==איך מתנתקים?==
 
כדאי להכיר את [[תיקון 23 לחוק הגנת הצרכן - ביטול עסקה מתמשכת]] הקובע מספר תקנות, ובינהן שאפשר להתנתק בקלות וחד צדדית מספקי שירות מתמשך, ללא שיחה טלפונית עם החברה, או אישורה המקדים.
 
כדאי להכיר את [[תיקון 23 לחוק הגנת הצרכן - ביטול עסקה מתמשכת]] הקובע מספר תקנות, ובינהן שאפשר להתנתק בקלות וחד צדדית מספקי שירות מתמשך, ללא שיחה טלפונית עם החברה, או אישורה המקדים.
  
החברותים באתר נתק, הרימו את הכפפה ומאפשרים לנו להתנתק סופית בכמה לחיצות כפתור, ולקבל אישור על כך למייל.
+
===אתר נתק===
הם מרוויחים אם אתם בוחרים לבקש להצעות מהמתחרים בזמן מילוי טופס הניתוק, אבל אתם לא חייבים לבקש הצעות שכאלו, אז כולם מבסוטים:
+
החברותים באתר [https://netek.co.il/ נתק], הרימו את הכפפה ומאפשרים לנו להתנתק סופית בכמה לחיצות כפתור, ולקבל אישור על כך למייל.
[https://netek.co.il/]
+
מומלץ להשתמש בשירותי האתר:
 +
https://netek.co.il/
 +
* לא לשכוח להכניס כתובת מייל בה תוכלו לקבל את העתק הפקס ואישור על קבלתו במשרדי ספק התקשורת.
 +
*באתר נתק מרוויחים אם אתם בוחרים לקבל הצעות מהמתחרים בזמן מילוי טופס הניתוק. אבל אתם לא חייבים לאשר קבלת הצעות שכאלו - אז כולם מבסוטים.
 +
*שימוש באתר לא מבטיח שספקי התקשורת ינתקו אותכןם, או יפסיקו לגבות - בדיוק כמו ההבטחה שלהם בטלפון. אבל זה משדר רצינות ומקצועיות, חוסך זמן בטלפון, ונותן תיעוד של הפנייה שלך, כולל ציטוט החוק.  
 +
*על פי תיקון 23 לחוק הגנת הצרכן, אם ספק התקשורת לא ניתק אתכןם לאחר 3 ימי עסקים, אתןם יכולות/ים ללכת בעצמכןם, ללא עורך דין, לבית המשפט לתביעות קטנות עם האישור שנתק שלחו לכן למייל והוכחה על העיכוב בניתוק, ולתבוע בקלות עד 10,000 ש"ח בפיצויים.
 +
 
 +
'''ספקי התקשורת יודעים זאת, ולפיכך ברוב המוחלט של המקרים ינתקו מיד.'''
 +
 
 +
==יחס לא הוגן? פרסמו אותו==
 +
 
 +
נתקלים בקשיים בהתנהלות מול ספק השירות? הגעתם למצב בו הסכם מופר על ידי הספק, שירות עבורו אתןם משלמים לא מסופק לכןם, או שאתןם משלמות עבור משהו שמעולם לא ביקשתן?
 +
 
 +
בכל מקרה לא הוגן, ולפני שמגיעים לתסכול או משלמים כספים מיותרים עקב לחץ מספקי השירות או רשויות הגבייה, כדאי מאוד להתגבר על התסכול והבושה:
 +
 
 +
'''לפרסם את המקרה שלכןם = להפוך אותו לציבורי'''.
 +
 
 +
התחילו בלשתף חברים ומכרים, שתפו בפייסבוק על הקיר שלכם, על הדף של ספק השירות בו מדובר, ושל גורמים ציבוריים ודפי תלונות צרכנים.
 +
כדאי גם לשתף לעיתונאים ובלוגרים.
 +
 
 +
זה יקל עליכןם להתמודד, יוריד את הלחץ האישי, ויעודד חברים לתמוך ולעזור.
 +
כמו כן, החברות הגדולות ובמיוחד משרדי יחסי הציבור שלהן, לא אוהבות שהכביסה המלוכלכת שלהן נחשפת בציבור, ואם תגיעו לפרסום נרחב, גם בפייסבוק, יתכן ויפעלו לטיפול זריז במקרה שלכם על מנת להשתיקו.
  
*על פי תיקון 23, אם ספק התקשורת לא ניתק אתכןם לאחר 3 ימי עסקים, אתןם יכולים ללכת בעצמכןם לבית המשפט לתביעות קטנות עם האישור הזה והוכחה על העיכוב בניתוק, ולתבוע עד 10,000 ש"ח בפיצויים.
+
*כך תעודדו גם חברות/ים לחשיפה, שיתוף ואחווה.

גרסה אחרונה מתאריך 10:41, 11 בינואר 2014

זהו דף הקשור ליוזמת קואופרטיב טפסים - רשת הגנה מהבירוקרטיה. דפים נוספים הקשורים ליוזמה ניתן למצוא כאן.

תוכן עניינים

ספקי התקשורת: כבלים, לוויין, אינטרנט, סלולר, טלפון

פעילות בנושאי ספקי התקשורת

כאן כדאי להוסיף קישור למקרה שלכם - לדף בפייסבוק, מסמך, או עדיף לדף כאן באתר שקוף באוהל:

איך מדברותים עם ספקי התקשורת?

כמה שפחות. בדרך כלל כדאי להמנע מלדבר עם מי שמנותק ומנתק את עצמו מכל אחריות לתוצאות מה שהוא מייצג או מוכר/ת. ובזאת מדובר ברוב נציגי המכירות ושימור הלקוחות של ספקי השירות הגדולים.

אבל כשבכל זאת צריך, הראו להם שאתןם רציניות: פנו והגיבו רק בכתב, ואם צריך תגובה מהירה אז בפקס או מייל.

פרטי קשר - כתובות מייל, מספרי פקס וטלפון של ספקי התקשורת

כדאי לשמור על המכתבים באופן מסודר, הכונן של גוגל עוזר בתיוק, ולשם כדאי גם לסרוק פקסים ומכתבים שלא נשלחו אלקטרונית. אפשר לסרוק באמצעות הטלפון עם CamScanner.

אם אין לכןם פקס (ולמי עוד יש?), אפשר להשתמש בשירותים חינמיים לשליחת מסמכים דרך הרשת כמו פרי פקס.


כשתתכתבו במקום לשוחח, יהיה לכןם ברור למה מתכוונים, מתי, המספרים יהיו על הדף, וכך כל תנאי העסקאות והפרטים הטכניים. גם תוכלו להתיעץ בקלות ובנחת עם חברותים, לשתף בפייסבוק, ועם מומחים, וכמובן עם החברותים כאן בקואופ הטפסים.

העתקים

את המכתבים כדאי תמיד לסיים ברשימת העתקים ארוכה. זה מותיר רושם שעוד גורמים בעלי סמכות וידע מודעים לנושא ושאתןם לא לבד. מומלץ לכתב בפועל את הגורמים האלו, לעיתים המקרה שלכם יעניין אותם, או יסייע בהמשך התהליך. חלקם אולי לא יגיבו, אבל ממבקר המדינה תקבלו תמיד מכתב קטן ולקוני :-):

כדאי להוסיף את רשימת העתקים בסוף המכתב, גם אם אתןם לא מתכוונות/ים לשלוח לכולם, או אין לכם אפשרות כרגע. זה לא פוגע מבחינתכם, אבל נותן את רושם הרצינות בכל מקרה

איך מתנתקים?

כדאי להכיר את תיקון 23 לחוק הגנת הצרכן - ביטול עסקה מתמשכת הקובע מספר תקנות, ובינהן שאפשר להתנתק בקלות וחד צדדית מספקי שירות מתמשך, ללא שיחה טלפונית עם החברה, או אישורה המקדים.

אתר נתק

החברותים באתר נתק, הרימו את הכפפה ומאפשרים לנו להתנתק סופית בכמה לחיצות כפתור, ולקבל אישור על כך למייל. מומלץ להשתמש בשירותי האתר: https://netek.co.il/

ספקי התקשורת יודעים זאת, ולפיכך ברוב המוחלט של המקרים ינתקו מיד.

יחס לא הוגן? פרסמו אותו

נתקלים בקשיים בהתנהלות מול ספק השירות? הגעתם למצב בו הסכם מופר על ידי הספק, שירות עבורו אתןם משלמים לא מסופק לכןם, או שאתןם משלמות עבור משהו שמעולם לא ביקשתן?

בכל מקרה לא הוגן, ולפני שמגיעים לתסכול או משלמים כספים מיותרים עקב לחץ מספקי השירות או רשויות הגבייה, כדאי מאוד להתגבר על התסכול והבושה:

לפרסם את המקרה שלכןם = להפוך אותו לציבורי.

התחילו בלשתף חברים ומכרים, שתפו בפייסבוק על הקיר שלכם, על הדף של ספק השירות בו מדובר, ושל גורמים ציבוריים ודפי תלונות צרכנים. כדאי גם לשתף לעיתונאים ובלוגרים.

זה יקל עליכןם להתמודד, יוריד את הלחץ האישי, ויעודד חברים לתמוך ולעזור. כמו כן, החברות הגדולות ובמיוחד משרדי יחסי הציבור שלהן, לא אוהבות שהכביסה המלוכלכת שלהן נחשפת בציבור, ואם תגיעו לפרסום נרחב, גם בפייסבוק, יתכן ויפעלו לטיפול זריז במקרה שלכם על מנת להשתיקו.

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים